Sunday, June 19, 2011

selamat hari ayah.

aku mendoakan kesejahteraan hidup untuk seorang lelaki yang menjadi sebahagian daripada perjalanan hidupku.

seorang lelaki yang sabar dan tabah mendidik aku,
seorang lelaki yang mengajar aku erti hidup di dunia,
seorang lelaki yang sanggup berkorban apa sahaja demi masa depanku,
seorang lelaki yang menjaga keluarganya dengan penuh kasih sayang,
seorang lelaki yang mulia bergelar AYAH.

Selamat Hari Bapa. :)

power kan ayat aku.. hahaha.! i love my dad so much, even kami jarang hangout tapi dia tetap my hero. sempat juga hari ni celebrate father's day. dinner 1 family kat Nasi Padang Ibu, Jesselton Point KK. sory yaa pa teda hadiah mau dibagi ni, aku kasi up lagi la pointer ku next sem, kali tu la hadiah yg dptku bagi. hehe :) you're the best dad ever. mwahmwah laa..!

No comments:

Post a Comment

CREATED AND EDITED BY AKIFF. ALL COPYRIGHTS RESERVED.
javascript:void(0)